20 Mayıs 2014 Salı

GAZİANTEP EVDEN EVE NAKLİYE

GAZİANTEP EVDEN EVE NAKLİYE

Hakim tarafından GAZİANTEP EVDEN EVE NAKLİYE ısrarla talepleri sorulan Biltaci konuşmasını şöyle sürdürdü:

"Benim bir tek EVDEN EVE NAKLİYE talebim var ve bunu tarihe gaziantep evden eve taşımacılık söylüyorum; Allah Kuran'da sizin şu anki yeriniz gibi bir yerde oturan Hz. Davut'a hitaben buyuruyor ki: 'Ey Davud! Biz seni yeryüzünde halife yaptık. O halde insanlar arasında adaletle hükmet. Nefs e  GAZİANTEP EVDEN ve hevese uyma, sonra bu seni Allah'ın yolundan ev taşıma  saptırır. Doğrusu Allah'ın yolundan sapanlara, hesap gününü unutmalarına karşılık çetin bir azap vardır."

"İDAM ŞEREFTİR"

Kuran'dan verdiği ayet EVDEN EVE NAKLİYE örneğinin ardından hakim tarafından azarlanan Biltaci konuşmasını "Benim hiç bir talebim yok. Beni idam etmeniz EVDEN EVE NAKLİYE bu vatan için, benim için büyük bir şeref olacak. Artık benim için gaziantep evden eve taşımacılık   hükmünüz bir fark yaratmayacak" sözleriyle bitirdi.
http://WWW.gaziantep-evde-eve.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder