22 Mayıs 2014 Perşembe

gaziantep evden eve asansörlü taşımacılık

gaziantep evden eve asansörlü taşımacılık

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek gaziantep evden eve asansörlü taşımacılık Okulu (MYO) Müdürü ve Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. İsmail Uluçay, yaptığı açıklamada, bir yıllık çalışmanın ardından il merkezine 30 kilometre uzaklıktaki Üzümcü köyünde evden eve taşımacılık şirketleri keşfedilen akar türünün dünyada 10 cinsinin tespit edildiğini söyledi.
"STARCHİA HAKKARİENSİS" ADI VERİLDİ
Hakkari'de çalışmalarda gaziantep evden eve akarın onbirinci cinsini bulduklarını belirten Uluçay, bu cinse "starchia hakkariensis" adını verdiklerini ve yapılan bu taşıma araştırmanın makalesinin ise "International taşımacılık şirketleri Journal Of Acarology" dergisinde yayınlanıp kabul edildiğini ifade etti.
MANTARLARLA BESLENİYORLAR
Hakkari'nin bu alanda hiç gaziantep çalışılmamış ve el değmemiş bir bölge olduğunu kaydeden Uluçay, şöyle konuştu: "Bu tür üzerinde yaklaşık bir yıldır çalışıyorum. Hakkari dağlarında dolaştım ve en sonunda Üzümcü köyünde bulduğum ve 'starchia hakkariensis' ismini gaziantep evden eve asansörlü taşımacılık verdiğimiz akarı buldum. Kenelere benzeyen akarlar, 8 bacaklı eklem bacaklılar olup bitki döküntüsü ve mantar parçaları gibi besinlerle beslenir. Çalışmalarımıza üniversitemizin verdiği desteklerle devam ediyoruz. Buralardan daha farklı türlerin de bulunabileceğine inanıyorum."
http://www.gaziantep-evden-eve.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder