14 Temmuz 2014 Pazartesi

israil hamas

                       israil hamas

 gaziantep evden eve asansörlü İsrail Başbakanı, hedeflerinin Hamas yetkilileri olduğunu söyledi, Hamas'ı sivillerin arkasına saklanmakla suçladı:  http://gaziantepevdeneveasansorlu.net/

"Hamas liderleri ve savaşçıları sivillerin arkasında saklanıyor. Biz demir kubbe savunma sistemini kullanıyor ve geliştiriyoruz.israil hamas gaziantep evden eve asansörlü taşımacılık  Onlar ise sivillerin arkasında saklanıyor.İsrail Başbakanı Netenyahu  Gazze'de siviller öldüğünde onları yanlışlıkla  gaziantep asansörlü evden eve nakliyat vurmuş oluyoruz. Asıl hedefimiz Hamas ve liderleri."

"HİÇBİR ULUSLARARASI BASKI BİZİ DURDURAMAZ"

Netenyahu uluslararası toplumun saldırılara yönelik tepkisini de yok saydı:

"Bir çok ülkenin başkanıyla görüştüm.  gaziantep asansörlü evden eve nakliyat Obama, Merkel ve Holland ile gaziantep asansörlü  görüştüm ve hepsine şunu söyledim; hiçbir ülke kendi vatandaşları üzerine füze atılırken öylece beklemez. Bizi vuranları çok şiddetli bir şekile vurmaya devam edeceğiz. Hiçbir uluslararası baskı bizi durdurmayacak. Askeri operasyonlara devam edilecek. evden eve asansörlü taşıma Savunma sistemimiz sağlam ve onu geliştireceğiz. gaziantep evden eve asansörlü  Gazze'de ölenlerden ve tüm sıkıntılardan Hamas sorumlu."

"SİZİNLE GURUR DUYUYORUM"

Binyamin gaziantep evden eve asansörlü taşımacılık  Netenyahu operasyonu yürüten İsrail askerlerine de cesaret verdi:
"Vatandaşlarımızı korumak için elimizden geleni yapacağız. Hükümetin başı olarak sizinle gurur duyuyorum. Korkmayın, paniğe kapılmayın sizinle israil hamas   gurur duyuyorum. gaziantep asansörlü  Kara harekatı dahil tüm seçenekleri inceliyoruz. Hedefimiz vatandaşlarımızı korumak ve bölgede güvenliği sağlamak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder